Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EMC Instytut Medyczny S.A z siedzibą Wrocław 54-144, ul. Pilczycka 144-148 (dalej: Spółka, administrator danych).
- Osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych dostępny pod adresem: Penta Hospitals Polska, Inspektor Ochrony Danych, ul. Pilczycka 144-148, 54-144 Wrocław lub mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
a) zawarcia i wykonania łączącej nas umowy, o ile korzystają Państwo z prywatnej opieki medycznej (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych i wykonywaniem działalności leczniczej (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO); w zależności od świadczeń medycznych, z których Państwo korzystają przetwarzamy Państwa dane osobowe m.in. w celu:
• udzielania świadczeń zdrowotnych;
• prowadzenia dokumentacji medycznej;
• udostępniania dokumentacji medycznej Państwu lub Państwa przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez Państwa;
• weryfikacji Państwa tożsamości przed udzieleniem świadczenia, udostępnieniem dokumentacji medycznej bądź udzieleniem informacji Państwa dotyczących;
• rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia z tytułu udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej;
c) wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f. RODO), tj. m.in. w celu:
• umawiania i odwoływania wizyt w naszych jednostkach medycznych m.in. za pośrednictwem naszego portalu internetowego oraz podanych przez Państwa przy rejestracji numeru telefonu lub adresu e-mail;
• zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego osób i mienia w placówkach Spółki, w tym przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego wewnętrznego i zewnętrznego oraz ewidencjonowania osób wchodzących i wychodzących na teren placówek Spółki;
• informowania o nowych usługach medycznych, innowacyjnych rozwiązaniach i udogodnieniach dla naszych Pacjentów;
• prowadzenia postępowań wewnętrznych mających na celu zapewnienie zgodności działań Administratora i jego pracowników z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Administratora;
• monitorowania i poprawy jakości świadczonych przez Administratora usług, w tym monitorowaniem rozmów telefonicznych i badania zadowolenia Pacjentów z usług Administratora jeżeli wyrazili Państwo zgodę na takie rozmowy telefoniczne;
• prowadzenia postępowań spornych, a także postępowań przed organami władzy publicznej, w tym w celu dochodzenia oraz obrony przed roszczeniami;
• wewnętrznego raportowania w ramach grupy kapitałowej Penta Hospitals Polska, w tym sprawozdawczości zarządczej;
• prowadzenia analiz i tworzenia statystyk na nasze wewnętrzne potrzeby;
d) Jeżeli udzielili nam Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych będziemy przetwarzać Państwa dane w zakresie i celu określonym w treści zgody. - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez upoważnionych pracowników administratora danych, natomiast odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:
a) podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w tym:
• podmioty wspierające Administratora w świadczeniu usług medycznych – np. dostawcy sprzętu medycznego,
• nasi podwykonawcy, którzy wykonują niektóre świadczenia medyczne w naszym imieniu,
• zewnętrzni dostawcy usług IT, obsługujący nasze systemy informatyczne,
• kancelarie prawne wspierające nas w obsłudze prawnej.
b) podmioty z grupy kapitałowej Penta Hospitals Polska w związku z realizacją obowiązków sprawozdawczych, raportowych i administracyjnych;
c) podmioty publiczne np. Rzecznikowi Praw Pacjenta, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli;
d) podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych, jeżeli przekazanie danych jest niezbędne do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych (przykładowo możemy poprosić Państwa o wykonanie niektórych badań lub określonego zabiegu u naszego partnera);
e) (o ile znajdzie to zastosowanie w Państwa przypadku) towarzystwa ubezpieczeniowe np. w związku z przystąpieniem przez Państwa do ubezpieczenia grupowego, którego Administrator jest stroną. - Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) w odniesieniu do celu, o którym mowa w pkt 3 lit. a,b,c - przez okres świadczenia usługi medycznej lub obowiązywania umowy oraz później przez okres wymagany przepisami o przechowywaniu dokumentacji medycznej oraz prawa podatkowego, oraz przez okres wynikający z przepisów prawa o przedawnieniu roszczeń, a w odniesieniu do monitoringu - przez okres do 30 dni od momentu zarejestrowania wizerunku;
b) w odniesieniu do celu, o którym mowa w pkt 3 lit. d - przez okres trwania świadczenia usługi medycznej lub do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody; - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a jeżeli podstawę przetwarzania stanowi zgoda - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem korzystania z usług i świadczeń medycznych Administratora (jeżeli Państwo nie podadzą nam swoich danych nie będą mogli Państwo korzystać z naszych usług). Niektóre przepisy prawa nakładają na nas obowiązek zbierania od Państwa danych, jak choćby przepisy ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta lub ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. W tych przypadkach konieczność podania nam danych osobowych wynika z przepisów prawa.
W przypadkach gdy zbieramy Państwa dane na podstawie Państwa zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne. - Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w formie profilowania.
Penta Hospitals International (PHI), największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupy szpitali i przychodni. Obecnie grupa działa na Słowacji, w Czechach oraz w Polsce, gdzie poprzez EMC Instytut Medyczny i Prywatną Lecznicą Certus systematycznie poszerza swoją obecność na rynku usług medycznych. Poznaj Misję, Wizję i Wartości Penta Hospitals International:
Dbamy o naszych pacjentów. Każdego dnia. Lepiej.
Chcemy stać się pierwszym wyborem dla pacjentów i inspirować innych
do ulepszania opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wierzymy w trzy uniwersalne wartości, którymi kierujemy się każdego dnia pracy:
SZACUNEK
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ WOBEC LUDZI Z FIRMY I SPOZA NIEJ. SPOSÓB TRAKTOWANIA SIEBIE SAMYCH, WSPÓŁPRACOWNIKÓW, PARTNERÓW I PACJENTÓW BEZ WZGLĘDU NA RÓŻNICE SPOŁECZNE I JAKIEKOLWIEK INNE.
Rozumiemy indywidualne potrzeby naszych klientów i traktujemy je z szacunkiem. Cenimy naszych współpracowników, a wkład każdego z nich jest ważny. Wysłuchujemy swoich opinii. Jesteśmy wdzięczni za to, że inni poświęcają nam czas i dzielą się wiedzą.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ WOBEC KLIENTÓW I DROGOWSKAZ, GDY MAMY WĄTPLIWOŚCI JAK POSTĄPIĆ.
Traktujemy nasze obowiązki poważnie. Wykonujemy powierzone zadania sumiennie i na czas. Podejmujemy decyzje i ponosimy ich konsekwencje. Wykazujemy się przywództwem i odwagą we wszystkim, co robimy. Czujemy się odpowiedzialni za dostarczanie oczekiwanych rezultatów, zgodnie z daną obietnicą.

PRACA ZESPOŁOWA
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ JAKO JEDNOSTKI, ABY OSIĄGNĄĆ SUKCES ZESPOŁOWY.
Wierzymy w pracę zespołową i wzajemne wsparcie. Tylko wspólnie możemy osiągnąć wyznaczone cele. Korzystamy wzajemnie ze swoich umiejętności, wiedzy i kompetencji. Uczymy się od siebie i doceniamy konstruktywne informacje zwrotne.
Ambulatorium PL Certus, mieszczące się przy ul. Grunwaldzkiej 156, znalazło się w gronie placówek nagrodzonych w styczniu 2012 roku certyfikatem „Przyjazna Przychodnia”

Zgodnie z przeprowadzonym audytem komisja uznała, iż PL Certus zapewnia pacjentom najwyższe standardy w następujących obszarach: obsługa pacjenta, dostępność, przestrzeganie praw pacjenta, stosowane metody promocji i informacji, kompleksowość i jakość świadczonych usług oraz budowanie potencjału organizacji usług medycznych.
Certyfikat został przyznany na okres 30.01.2012 - 30.01.2014.
W 2007 roku PL CERTUS została nagrodzona Certyfikatem Jakości w VIII edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług
„Najlepsze w Polsce – The Best in Poland”
Nagroda ta przyznana została za „całodobowe świadczenie usług medycznych”.

Organizatorami konkursu są: Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego, Wielkopolska Izba Rzemieślnicza oraz Wielkopolskie Zrzeszenie Handlu i Usług.
W 2000 roku PL Certus została wyróżniona Regionalnym Znakiem Towarowym
"Wielkopolska Jakość"

View the embedded image gallery online at:
https://www.certus.med.pl/pl/baza-wiedzy/diagnostyka-genetyczna/badania-genetyczne-hemochromatoza/8-o-nas#sigProId621c9c9d07
https://www.certus.med.pl/pl/baza-wiedzy/diagnostyka-genetyczna/badania-genetyczne-hemochromatoza/8-o-nas#sigProId621c9c9d07
W lutym 2003 roku uzyskaliśmy międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 nadany przez TÜV Rheinland potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez nas usług.

W lutym 2018 roku w placówkach P.L. Certus przeprowadzono audyt wznawiający certyfikat jakości zgodny z najnowszą normą ISO 9001:2015. Kontrola przebiegła pomyślnie,tym samym potwierdziliśmy wysoki standard naszych usług i dbałość o pacjentów.
Polityka jakości Prywatnej Lecznicy CERTUS:
"Naszym celem jest rozwijanie działalności na rynku usług medycznych
jako szpitala wiarygodnego i dbającego o odpowiedni poziom jakości świadczonych usług."
jako szpitala wiarygodnego i dbającego o odpowiedni poziom jakości świadczonych usług."
Cele strategiczne:
-
Obsługa pacjenta na oczekiwanym przez niego poziomie jakości, z zapewnieniem komfortu i bezpieczeństwa dla pacjenta i personelu, poprzez:
- kompetentny personel,
- odpowiednią infrastrukturę.
-
Ciągłe doskonalenie procesów, usług i kwalifikacji personelu
-
Wdrożenie mechanizmów motywujących personel do optymalizacji metod i sposobów wykonywania swoich obowiązków zawodowych.
- ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością ISO 9001,
- przestrzegania przepisów prawnych i innych wymagań dot. świadczonych usług,
- zapewnienia odpowiednich zasobów i środków do wdrożenia niniejszej Polityki.
